Budo Greece



Καλώς ήρθατε στην προσωπική μου ιστοσελίδα.

Το όνομά μου είναι Γιώργος Σαρδέλης και κατάγομαι από την Αθήνα. Άρχισα την εξάσκηση στο ΑΪΚΙΝΤΟ το 1998, ενώ πριν από αυτό είχα εξασκηθεί για κάποιο χρονικό διάστημα στο Κικ Μπόξιν. Το επάγγελμα μου είναι ιατρός (Ιατρική Μικροβιολογία/Βιοπαθολογία). Είμαι ερασιτέχνης ερευνητής της Ιαπωνικής κουλτούρας, ιστορίας και των πολεμικών τεχνών. 

Το 2016, άρχισα την εξάσκηση και στο ΚΕΝΤΟ. Λατρεύω τη φωτογραφία και το blogging. Για πολλά χρόνια δημοσιεύω ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στο Αϊκίντο, που ονομάζεται Aikicosmos.


Κατά το Ακαδημαϊκό Έτος 2017-2018 παρακολούθησα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ" και αποφοίτησα στις 25 Μαΐου 2018 με επιτυχία από το Πρόγραμμα Συμπληρωματικής Εξ αποστάσεως Επιμόρφωσης του Κέντρου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης του ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.

Όσο τα χρόνια περνάνε, τόσο περισσότερο, ο υπέροχος κόσμος του Μπούντο (ιαπωνικές πολεμικές τέχνες), γίνεται πιο μαγικός. Αν και αυτά που μελετάω είναι κυρίως το Αϊκίντο και το Κέντο, στη διαδρομή αυτή πήρα μια δυνατή γεύση και από άλλα μαχητικά συστήματα.


Εξ’ αιτίας όλων αυτών και επειδή μου δίνει ιδιαίτερη χαρά η δημιουργία, ήθελα να μοιραστώ κάτι με όσους τύχει να περάσουν απο αυτή την σελίδα. Κάτι που εκτός απο τεχνικές και γνώσεις περί αυτοάμυνας, είναι και μια πολιτισμική επαφή με την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, την Ιαπωνία. Γιατί – και καλό είναι να τονιστεί αυτό – το Μπούντο είναι κυρίως μια σπουδή στον Ιαπωνικό πολιτισμό.

Σε αυτό το προσωπικό πρότζεκτ για το μπούντο στην Ελλάδα, φιλοξενώ κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, άρθρα, νέα, πληροφορίες και δημοσιεύσεις, τόσο δικά μου – των ντότζο και των τεχνών που ασκούμαι, όσο και φίλων και γνωστών, οι οποίοι μου τα κοινοποιούν. 


Θα ήθελα να εκφράσω ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τους φίλους/δασκάλους μου Μουλαγιάννη Πέτρο, Δροσουλάκη Σπύρο, Κλάππα Νίκο, Καραγιάννη Απόστολο, Παδρά Μιχάλη, Μηλιαρέση Γρηγόριο (Toda-ha Buko-ryu, Ono-ha Itto-ryu), Αλεξανδρή Κωνσταντίνο για την πολύτιμη βοήθεια και καθοδήγηση τους στον κόσμο του μπούντο. Δεν ξεχνώ ποτέ τους ανθρώπους που με δίδαξαν στο παρελθόν όπως τον Γιώργο Κολιόπουλο, τον Γκόραν Κούρνικ, τον Ράνκο Λάσιτσα και τον Δημήτρη Γεωργιάδη στα πρόσωπα των οποίων η εκτίμηση μου είναι απεριόριστη. Πολλές ευχαριστίες πάνε και προς τους φίλους και φίλες που έχουμε αναπτύξει μια θερμή σχέση όλα αυτά τα χρόνια μέσω του Μπούντο.


Ελπίζω να βρείτε κάποια αξία σε αυτή την σελίδα.
Γιώργος Σαρδέλης
e-mail: giosardelis@gmail.com

Complete profile...